Het 2e Nationale Reputatie Congres

2enrc-artikeldatum: 24 maart 2011
locatie: Westergasfabriek in Amsterdam
 
Het thema van 2011 was Het Nieuwe Besturen. Bij Het Nieuwe Besturen gaat het om de blik van buiten naar binnen.
 

Het 2e Nationale Reputatie Congres

Theo Rinsema (General Manager Microsoft Nederland) en Jo Krill (CEO Insights Benelux) vertelden ieder op hun eigen bevlogen manier hoe zij Het Nieuwe besturen invullen. Mildred Hofkes (Bureau Hofkes Reputatiemanagement en oprichter van NieuwBestuur.nl) maakte de koppeling tussen Het Nieuwe Besturen en reputatiemanagement in de bestuurskamers. De bioloog Marja de Vries zorgde voor een zeer verrassende invalshoek door de wetten van organisaties te koppelen aan de Universele Wetten van de mensheid. Astrid Joosten begeleidde net als vorig jaar de dialoog met de zaal.

[wowslider id=”10″]

Onderwerpen 2e Nationale Reputatie Congres:

  • Wat betekent reputatiemanagement anno 2011?
  • Waarom gaan reputatiemanagement en Het Nieuwe Besturen hand in hand?
  • Hoe pas je Het Nieuwe Besturen succesvol toe in je eigen organisatie
1 antwoord
  1. Nikole zegt:

    Het gaat bij bedrijven uielendtiijk om winst, het is niet anders, alle mooie woorden en daden ten spijt. Dat lijkt een vies woord, maar goed aangestuurd kan het ook tot maatschappelijke ontwikkeling leiden. Wellicht zal(maatschappelijk/ )nut een belangrijkere drijfveer zijn dan reputatie.

Reacties zijn gesloten.