Wil je op de hoogte blijven over Circulair Leiderschap en Toekomstbestendig Besturen? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief:

Terublik 1e Nationale Reputatie Congres

Datum: donderdag 18 maart 2010
Locatie: De Hermitage aan de Amstel te Amsterdam

Meer dan 100 bestuurders, beslissers en ondernemers kwamen op 18 maart 2010 bij elkaar in de Hermitage aan de Amstel. Onder begeleiding van Astrid Joosten lieten onder meer Jeroen Smit (De Prooi) en Harry Starren (De Baak) hun licht schijnen op het belang van strategisch reputatiemanagement in de bestuurskamers.
Het centrale thema van het 1e Nationale Reputatie Congres was ‘de andere kant van het economisch gelijk’.

  • Wat is economisch succes en hoe meten we dat?
  • En wat zijn de bruikbare alternatieven om het kapitalisme te moderniseren?

Sprekers 1e Nationale Reputatie Congres

De dag werd voorgezeten door Astrid Joosten.

Mildred Hofkes

  • Reflectie op de waarde van een goede Reputatie als indicator voor succes, naast de winst- en verliescijfers.

Jeroen Smit

  • Hoe winstcijfers datgene waar het om gaat kunnen maskeren.

Martijn de Liefde

  • Hoe kunnen wij van het ‘ik-denken’ naar het ‘wij-denken’ komen?

Harry Starren

  • Verhalen uit de praktijk over authentiek leiderschap en rendement.

Cover e-rapport resultaten Toon aan de Top 2020Resultaten onderzoek Toon aan de Top 2020-2021

Hoe toekomstbewust zijn de Nederlandse bestuurskamers?

Kwalitatief en kwantitatief onderzoek onder 40 topbestuurders en 40 future leaders
(trainees, young professionals) incl. de analyse van bestuursverslagen 2019 van de
honderd meest toonaangevende bedrijven van Nederland

Jaar uitgave: 2021 | aantal pagina’s: 76

Ebook bestellen