Het 1ste Nationale Reputatie Congres

Jeroen Smitdatum: donderdag 18 maart 2010
locatie: De Hermitage aan de Amstel te Amsterdam
 

Het 1ste Nationale Reputatie Congres

Meer dan 100 bestuurders, beslissers en ondernemers kwamen bij elkaar in de Hermitage aan de Amstel. Onder begeleiding van Astrid Joosten lieten onder meer Jeroen Smit (De Prooi) en Harry Starren (De Baak) hun licht schijnen op het belang van strategisch reputatiemanagement in de bestuurskamers.

Het centrale thema van het 1e Nationale Reputatie Congres was ‘de andere kant van het economisch gelijk’.

  • Wat is economisch succes en hoe meten we dat?
  • En wat zijn de bruikbare alternatieven om het kapitalisme te moderniseren?

Sprekers 1e Nationale Reputatie Congres

De dag wordt voorgezeten door Astrid Joosten.
 
Mildred Hofkes

  • Reflectie op de waarde van een goede Reputatie als indicator voor succes, naast de winst- en verliescijfers.

Jeroen Smit

  • Hoe winstcijfers datgene waar het om gaat kunnen maskeren.

Martijn de Liefde

  • Hoe kunnen wij van het ‘ik-denken’ naar het ‘wij-denken’ komen?

Harry Starren

  • Verhalen uit de praktijk over authentiek leiderschap en rendement.