Tony’s Chocolonely is het snelst groeiende chocolade merk van Nederland. Medewerkers geven met hart en passie het beste van zichzelf en dat komt het bedrijf ten goede. Een gepassioneerd betoog over de dubbele-baby-bonus en waarom hiërarchie niet werkt.
“Als je denkt dat iets kleins geen verschil kan maken, probeer dan eens je kamer te delen met een mug. Wij zijn de mug in de chocolade-industrie.”
Vanaf het begin was Ynzo betrokken bij het verhaal van de Tony’s.. Inmiddels is hij Head of People & Culture van Tony’s Chocolonely en verspreidt hij het verhaal van de chocolademakers met een missie. Tony’s Chocolonely wil de chocoladewereld 100% slaafvrij maken. Tony’s streeft ernaar de allerlekkerste chocolade te maken zonder nare bijsmaak. Ze geven de boeren een eerlijke prijs en inspireren andere verkopers en chocolademakers om ook verantwoorde chocolade te maken. Zo wil Tony’s Chocolonely bijdragen aan de maatschappij, mens en milieu.
Ynzo van Zanten, econoom, ondernemer en initiatiefnemer van Green Inc., was verantwoordelijk voor de lancering van het succesvolle merk Innocent Drinks. Hij adviseert en motiveert organisaties op het gebied van communicatie en verantwoord ondernemen.
Crazy about Chocolate, Serious about People. Mission possible!